Sunday, July 13, 2008

my dearest son, (part 3)


Moga Allah lindungi anakku, amin...

esoknya alhamdulillah tenagaku sudah pulih kembali..

anakku ditempatkan disebalah katilku..

lega rasa hati dapat menatap anakku setiap masa...

tapi... aku demam...

3 hari aku ditahan dlm wad. perit jerihnya aku menjaga diri yg

baru melahirkan dan berjaga malam menemani anakku ini..

aku redha. hari ke4, suhu badanku kembali normal.

aku dah baik demam.. anakku pula suspek jaundis..

esok aku kena refer klinik AT5...

ya Allah, kasihan anakku ini..

alhamdulillah, berbagai petua aku buat kat anakku..

minum susu kambing lar dll (aku x ingat)

nyway, doktor & nurse kata, susu ibu penawar segalanya...

mujur susu ku terlalu banyak.. cukup untuk menampung

keperluan bayiku ini...
(see picture - Han's umur 5 weeks, lain kan?)

No comments: