Tuesday, July 29, 2008

my second day in Asmech

salam semua..
smalam my first day kat company baru.
Asmech Teknologi Sdn Bhd.
so far, okay...

hari ni baru berkesempatan nak update blog.
maklum lar banyak benda baru nak belajar..

pagi tadi aku rasa boring sungguh..
maklum, keje di luar bidang aku..
nyway, aku kuatkan semangat jugak..
huhuhuu...
after lunch, aku dah mula busy sikit...
ok lar.. banyak perkara baru yg aku belajar kat sini.
dan aku dah mula nak serasi... mcm dah best plak..

malam tadi Han's dah mula batuk2...
uhuk..uhuk...
cian anak mama...
mlm ni nak bawak dia gi klinik Rosiyati..
mudah2an batuk dia cepat baik...
amin..

aku tgh layan blues ni...
tunggu hubby tak sampai2.
tadi dia sms katanya balik lewat skit...
aku kerling jam dah pukul 6.37 ooo...
office hour aku 8.00am-5.40pm je...

tadi bos kecik aku suoh aku distribute memo
start August office hour kami 8.00am-5.50pm
Jumaat lunch hour 1.00pm-2.30pm.
seronok tu...
Sabtu dok umah lar.. tak keje.
(budak chosen, hrp jgn jeles ek)
layannnn.......

No comments: