Thursday, July 10, 2008

tak dapat masuk U


haluu...

nak sambung nape tak sempat masuk 'U'???

takde rezeki, nak buek macam no?

alhamdulillah dapat study kat kolej tu..

nyway, after that saya keje.

buat megurangkan pening kepala mak abah sebab anak dia dok lepak kat rumah,

bila petang merempit kat pekan at5.

huargh...3x. (wlu pun just membonceng je)

keje lar kat Shinwa Technology (M) Sdn Bhd.

from 1999 - 2004 . 5 tahun lama tu beb...

ala.. gambar kat kampung.. next time saya attach foto masa keje kat shinwa ya.

next.. keje kat Chosen Plastic Sdn Bhd (foto dgn kawan2 chosen)

from 2004 - 2008. 4 tahun jugek...

tapi saya dah tender my resign kat bos..

uhuk... itu lar bos, kasik gaji ciput sgt. kan saya dah resign.

org lain 5.30 sharp balik rumah...

saya hari2 stay back buat keje...

alhamdulilah.. rezeki..


actually my hubby yg carikan keje 5 hari seminggu utk saya.

Asmech Technology my next company .. see u there...

post yg menarik dan gaji yang.. hem... boleh tahan.
so, lepas ni banyak masa saya boleh spend dgn my hero - Han's

1 comment:

gusi said...

keje shinwa?kenal asmah kot?